Politica de retur

Calitate garantată – 100% banii înapoi

Toate produsele prezente în magazinul nostru au garanția calității și sunt însoțite de certificate de calitate.

O mare parte dintre produse au trecut de „filtrul nostru” și și-au dovedit deja eficiența în diverse tratamente. Am făcut o selecție astfel încât niciun produs de pe site nu are potențial dăunător dacă este utilizat conform recomandărilor noastre sau ale producătorului.

Suplimentele alimentare nu înlocuiesc o alimentație echilibrată, însă îți pot fi de un mare folos atunci când în organismul tău sunt niște dezechilibre mai mari, iar tu vrei să te vindeci mult mai repede.

Ai cumpărat unul sau mai multe produse de pe arimateeamed.ro și totuși te-ai răzgândit?

Ai posibilitatea să le returnezi, iar noi îți vom da banii înapoi.

Produsele achiziționate de pe site-ul nostru se pot returna conform dispozițiilor legale, în termen de 30 zile calendaristice de la dată recepției coletului, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.

Contravaloarea produselor comandate se va returna în termen de maxim 15 de zile calendaristice de la dată notificării în scris a intenției de returnare, cu condiția ca în acest termen, produsul să reintre în posesia vânzătorului și să fie în perfectă stare.

Cum trebuie să procedez în cazul unui retur?

Mai jos îți vom descrie exact pașii pe care trebuie să-i urmezi pentru a returna anumite produse:

  1. Loghează-te în contul tău
  2. Click pe „comenzi”
  3. Apoi click pe codul comenzii din care se dorește returnarea produselor
  4. În interiorul comenzii, la începutul fiecărui produs există o bifă. Bifați doar produsele pe care doriți să le returnați!
  5. Returul pentru anumite produse care necesită refrigerare nu este posibil.
  6. Completează motivul returului (care poate fi oricare însă contează pentru noi), contul IBAN și numele titularului de cont. Apoi click pe butonul „Solicită o returnare”.
  7. Pregătește produsele într-un colet.
  8. După ce vom primi coletul și vom verifica integritatea produselor, vom returna contravaloarea produselor în contul tău.

Satisfacția clienților noștri este prioritatea noastră! Ne vom da interesul să rezolvăm fiecare situație în mod favorabil pentru clienții noștri!

Close Coșul meu
Close Lista de dorințe
Vizualizate recent Închide
Close

Close
Meniu
Categorii